witam, na wstępie powiem, że jestem osobą prywatną nie reprezentuję żadnej firmy a tylko dzielę się z potencjalnymi klientami firmy VibroPlate doświadczeniami z kontaktów z tą firmą.
-Kupiłam VibroPlate Diamond pod koniec grudnia 2011 lub na poczatku stycznia 2012 roku
-zakup za pobraniem za gotówkę, szybka dostawa, mama odebrała paczkę i zapłciła kurierowi
-po kilku dniach zamontowana maszyna działa!!
-pod koniec kwietnia 2012 maszyna VibroPlate Diamond zepsuła się całkowicie!!!
-telefon podany jako serwisowy jest głuchy
-na stronir VibroPlate nie ma żadnego telefonu adresu..
-napisałam kilka maili z okienka kontaktowego… i nic zero odzewu- działa widać tylko wtedy gdy chcesz coś kupić…
-no i gwóźdź programu… po sprawdzeniu wszystkich dokumentów( niestety dopiero teraz..) jakie otrzymałam w paczce z towarem nie ma żadnego dowodu zakupu!!!! tylko list przewozowy. Zakupy przez internet robię od kilku lat i nawet do przedmitów za kilkanaście złotych jest paragon, nie trzeba o tym dyskutować..
Mam jeszcze nadzieję że jakiś zdolny Pan złota rączka da radę to naprawić bo trudni mi się pogodzić z wyrzuceniem 3200 zł w błoto.
Prosze o info jeśli ktoś z forumowiczów mał podobną sytuację i czy udało mu się coś wywalczyć…